1.Приклади на + і - з переходом через розряд в межах 100.
Використовуйте Частину 4 с.59-77.
Діти повинні будуть розв'язувати вирази зручним для себе способом.Приклад можна розписати, або не розписувати - писати зразу відповідь.
2.Знайди значення виразу
в-47, якщо в= 81,
53-к, якщо к=17
3. Знайди невідомий компонент або результат арифметичної дії.
74-56=___
61-__= 48
___ - 38 = 25
4. Знайди значення виразу,вкажи порядок дій.
54-(26+26 -33)=
48+27 -(34+18) =
5.Розв'яжи задачу.
Використовуйте Частину 4 с.59-77.
Діти повинні будуть розв'язувати вирази зручним для себе способом.Приклад можна розписати, або не розписувати - писати зразу відповідь.
2.Знайди значення виразу
в-47, якщо в= 81,
53-к, якщо к=17
3. Знайди невідомий компонент або результат арифметичної дії.
74-56=___
61-__= 48
___ - 38 = 25
4. Знайди значення виразу,вкажи порядок дій.
54-(26+26 -33)=
48+27 -(34+18) =
5.Розв'яжи задачу.
- Три учні за урок розв'язали 45 виразів.Перший учень розв'язав -24 вирази, другий- 17 виразів.Скільки виразів розв'язав третій учень?
- Рибалка за три дні впіймав 42 риби. Першого дня-14 риб, другого- 19 риб. Скільки риб упіймав рибалка третього дня?
- У Петрика є 50 монет. У першій скарбничці лежить 14 монет, у другій- 27 монет. Скільки монет лежить у третій скарбничці?
- Ніна виконала 32 завдання з математики.В перший день вона розв'язала 9 задач, в другий- 19 виразів.Скільки завдань виконала Ніна третього дня?
Комментариев нет:
Отправить комментарий